I'm all over it

HEJ! :D JAG ÄR GRYMT GLAD OCH IRONISK! fast det är rätt bra när jag är på sånt humör. då är jag ju glad iallafall :D hahahahha. wiiiiiiie. "life's a pies of shit, when you look at it, ALWAYS LOOK ON THE BRIIIGHT SIDE OF LIFE.." fast nu lyssnar jag inte på den. utan michael jaaaaaaaaackson. yepp. great shit. jag e sugen på muffins. jag kanske borde göra det. så jag blir lite tjockare.. hmmm
nu ska jag iallafall ge er den här braiga låten jag nämnde tidigare (som kommer från en av tidernas skönaste filmer) och fortsätta på mitt braiga humör.
PUSS ALLA GOA SMÅ SÖTISAR ! :D


Postat av: Simon

Uppdatera oftare ANNA!! :D

2009-11-08 @ 21:35:11
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0