höra av mig

hejjjjjj
jag är faktiskt inte såå uttråkad. även fast simon klagar på fb chatten (som förvrigt ALLTID dampar..) att han har tråkigt :D hah. jag leker på fb, det är kul :D kollar på gamla foton och så, och nu ska jag nog koka te och innan det gå och kissa. men först ska jag skriva klart dethär fantastiska inlägget.
jo. idag fick jag mina omdömen, orkar inte berätta om dom.
det va både positivt och typ negativt, på lilla grupparbetet, hah :D
jag lyssnar på krunis, har jag redan sagt det? äh, jag venne. HEJ SIMON!
han kommer nog läsa mitt inlägg sen, är jag gaaanska säker på.
krunis är bäst. iallafall. och VET NI? jo jag ska berätta förstår ni.. jag har börjat skriva på min svenska UNG & GAMMAL. det va lite roligt :D har skrivit typ en halv sida, fast har liksom inte börjat med själva intervjun ännu.. :/ hmmm. men nu ska jag kissa. PUSSSSS


krunis

Postat av: Simme

Jag läste :D

2009-11-06 @ 22:57:31
URL: http://SimmeSimon.Bloog.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0