dumdumdum

jag va så dum. så otroligt dum. tänk att jag redan kan säga att jag varit "ung&dum" fast inte just den betydelsen kanske. jag ångrar så mycket. jag ångrar att jag va så otroligt trångsynt. så otroligt självisk och patetisk. tänk om jag hade vetat då. tänk. jag hatar att lära sig av sina misstag. jag hatar misstag. jag hatar allt jag inte gjorde som jag borde gjort. allt jag aldrig sa som jag borde sagt. allt jag gjorde som jag inte borde ha gjort. allt jag sa som jag inte borde ha sagt. jag hatar hur jag tänkte och mina resonemang, jag hatar hur jag kunde vilja vara något jag inte ville va. jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Postat av: Simme

Nej är du deprimerad?? :( och har du en crush (hur det nu stavas) i någon?? :O :D

2009-11-15 @ 22:31:26
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: anna

haha, nej simon lilla. det är inte så förstår du :) <3

2009-11-16 @ 18:32:20
Postat av: Simme

Nååå :( det hade ju varit sååå roooligt :D

2009-11-17 @ 17:32:07
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0