blablabla

jaha, nehe. du ska jag visst uppdatera oftare tkr simon.
mm. jomen idag är jag inte lika optimistisk och hela paketet.
men jag är ganska glad ändå :D har i princip heeela långa dagen varit hon min syrra i vasastan, i hennes lilla studentlägenhet som är jättemysig men liten :D har varit där och typ, ätit av den mat vi köpte dit, hah :D och hjälpt till lite grann. vid 5 snåret kom jag hem och DÅ skulle jag börja plugga :D det gick väl sådär.. nu har jag iallafall pluggat lite tyska (ja jagvet jag pluggar tyska hel dan, varje dag) och så har jag börjat plugga musikteori, men jag fastnar typ hela tiden, på saker jag inte fattar. men sen fattar jag det, men nu har jag kommit till en grej jag inte fattar och inte kan fatta. nu är jag säker på att alla hängde med :D
åååh jag är så grymt tråkig idag. har inte hunnit börja på panik än för denna vecka. det kommer nog imorn när jag kommen hem efter mitt utvecklingssamtal.. usch. JAG MÅSTE PLUGGA. herregud va jag e seg. åååh jag kommer dö på onsdag. pissss också. jag vill ha lov :DDDDDD
NEJ NU SKA JAG PLUGGA VIDARE!
förresten var mitt förra inlägg hysteriskt och cp, för dom som ville veta min åsikt ;)
hejhopp !

Postat av: Simon

:D:D:D Du löööd mig :D:D

2009-11-08 @ 23:17:43
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0