blablabla

asså jag fattar inte. jag skrev ett blogginlägg igår från min mobilephone, men den har typ försvunnit uti tomma intet. för jag publicerade den å allt men den FINNS JU INTE ! :(
iallafall har jag idag efter skolan gått till konsum SJÄLV för att köpa crunchy eller hure stavas, men det fanns inte :( så jag köpte bara en småfranska och pallrade mig iväg till bussen. sen när jag kom hem kollade jag på teve, började baka muffins.. och när jag skulle ha i den SISTA ingridiensen, kakao, då HAR VI SÅKLART ingen kakao. då blev jag sur och åt lite jätte söt muffinssmet utan kakao. jag tänkte göra sockerkaka men va verkligen inte sugen på det, så jag tänkte göra äppelmosmuffins men va mer sugen på chokladmufffins :( så jag väntade på att far min skulle skjutsa systeryster till gitarren och samtidigt handla ! sen gjorde jag klart mina muffins, då va dom typ lite äckliga. så dom var inte så uppskattade ändå.. men jag har iallafall pluggat so, eller asså skrivit klart jämförelsen mellan stalin och hitler och det är NAJS. för nu är den klar iallafall :D nu ska jag bara plugga allt annat skit. men jag tror inte att jag orkar mer ikväll.. ska nog sussa ;D
imorn ere gymnasiemässa och jag vill VERKLIGEN inte ha det imorn. är inte förberedd nånstans liksom .. :(
förresten hade vi ju matteprov idag, det vart lite segt. va inte det bästa jag gjort liksom, men inte det sämsta heller :D
men nu ska jag gå. puss på örat. gud va fult det där lät. jag tar tillbaka.
och avslutar med ett; tack och hej leverpastej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0