all of my

Rättar från förra inlägget: det var såklart jag, emma och clara som var hos offan i fredags. inte joppe :D

Hej! Jag har tänkt lite på, varför börjar jag alltid varje inlägg med liten bokstav och sådär? Lite töntigt, jag e väl lite lat antar jag. Men dethär inlägget ska jag skriva med STORA bokstävet i början av varje mening, :D.
Idag hade vi NO prov iallafall, det gick sådär, ganska bra tror jag, men inte överdrivet bra heller liksom. Kommer ändå få typ G, men det gör inget, är nöjd med det :D Jag suger ändå på NO, hah.

Annars lyssnar jag på Billy Talent och borde skriva svenska. Ska ju ha skrivit 2 svenska texter tills imorn. Har hittills skrivit 54 ord som jag nog ska radera för det sög, hah. Jag kör fortfarande på dethär ha inga tända lampor förutom ljusstaken och vanliga ljus tända. Det är mysigt. Åh jag vill handla julklappar, men jag hinner typ aldrig. Jag vill baka pepparkakor också. Fast det ska vi iallafall göra på matten, haha. Jag är tsm med clara, anna och adam - najjs ! :D fast idag JUSTE. DET ÄCKLIGASTE JAG VARIT MED OM typ, HÄNDE IDAG. usch jag spyr lite nästan när jag tänker på det. Vi hade matte och vi fyra (min grupp) satt vid ett bord och tryckte lera i en pepparkaksform och försökte räkna ut lite grejer. Plötsligt känner jag att det är lite blött på armen typ, så jag tar upp den och vänder på den för att kolla. OCH DÅ, asså så jävla äckligt, då ere typ snor eller nåt grönbruntrött slem på min arm (typ pyttelite men jävligt äckligt!). SÅ SJUKT ÄCKLIGT! Så jag säger bara, den klassen som hade info tid i det klassrummet innan vi hade matte, SHAME ON YOU ! Ni är riktiga äckelbarn, blä.
Sen tvättade jag hursomhelst bort det, skrubbade med tvål och varmt vatten. BLÄ.

Och JUSTE, senare på idrotten lyckas jag sätta mig i typ snor/klister IGEN fast nu fick jag det på mina idrottsbyxor. BLÄ LIKSOM. kan alla sluta snora ner alla möbler och grejer? HÅLL SNORET I NÄSAN FYFAN!
Stackars lilla mig, sen kalla dom mig för snoranna :(( det va ju inte mitt fel att nåt snorbarn hade snorat ner hela bordet, himla snorunge. usch. nu slutar vi prata om snor. nej nu ska jag sluta prata överhuvudtaget. vilket långt och ointressant inlägg, HAHA.

NU SKA JAG PLUGGA SVENSKA! WIIIIE
puss !


Postat av: Simme

du är rooolig du anna :)<33

2009-11-30 @ 22:27:34
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0