you got to do what you can

jag vet inte vad det är med mig. nu är jag glad, men jag fasar för nästa steg - bli sur igen. SÅHÄR HAR JAG DET. sur-glad-sur-glad. osvosv. det är otroligt jobbigt, för jag förstår också att jag måste bli väldigt jobbig av detta.. men det är svårt att kontrollera förstår ni.. jag har kommit på en sak! jag hatar överlägsna människor, eller alltså sånna som tittar på en som att dom är mer värda/förstår mkt bättre/är mkt bättre och liksom tittar på en som att du är obetydlig och patetisk. förstår ni? jag gör. sånna är jobbiga. men samtidigt har människor olika sidor, precis som jag. man kan vara förjävlig å ena sidan men å andra sidan vara en härlig människa. därför är det så svårt att ogilla någon, för alla har alltid någon liten sida man tycker om på något litet sätt.
nu lyssnar jag på norah jones och pluggar tyska, har prov imorn.
men det går hyffsat! jag kan alla glosor (det är faktskt 49 stycken!) plus att jag kan 17 oregelbundna verb i perfekt OCH imperfekt.!!!!! YEEEY nu ska jag bara trycka in lite fakta om en film vi sett som provet handlar om mest imorn.

PUSSS !!

en bild från häromdan

Postat av: Camilla

Håller med dig. Det där med olika sidor stämmer också sjukt mycket. Det är jobbigt, man lär känna en sida bra och gillar den, men sen kommer den andra sidan som iofs inte behöver vara negativ men kanske är...

äh, va jag bablar!

söt du är iaf! VI SKA TRÄFFAS. tycker jag :)

2009-05-19 @ 22:32:19
Postat av: Anonym

Håller med dig. Det där med olika sidor stämmer också sjukt mycket. Det är jobbigt, man lär känna en sida bra och gillar den, men sen kommer den andra sidan som iofs inte behöver vara negativ men kanske är...

äh, va jag bablar!

söt du är iaf! VI SKA TRÄFFAS. tycker jag :)

2009-05-19 @ 22:34:03
Postat av: Camilla

Håller med dig. Det där med olika sidor stämmer också sjukt mycket. Det är jobbigt, man lär känna en sida bra och gillar den, men sen kommer den andra sidan som iofs inte behöver vara negativ men kanske är...

äh, va jag bablar!

söt du är iaf! VI SKA TRÄFFAS. tycker jag :)

2009-05-19 @ 22:38:12
Postat av: Camilla

Håller med dig. Det där med olika sidor stämmer också sjukt mycket. Det är jobbigt, man lär känna en sida bra och gillar den, men sen kommer den andra sidan som iofs inte behöver vara negativ men kanske är...

äh, va jag bablar!

söt du är iaf! VI SKA TRÄFFAS. tycker jag :)

sorry om jag skickat det här några gånger det funkar inte...

2009-05-19 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0