braaaaaaaaaaadag

hallå där :)
igår efter skolan var jag först i sickla och fikade med joppe, emma och offan. sen var jag på picknick med några, det va jätte mysigt :D sen bestämde några av oss att vi skulle sova hos anna. så vid sju åkte jag, anna, clara, elle, emma, lisa och offan hem till anna och åt lite mat :D sen hade vi det ruuuuligt och tillsist sov vi.
idag fyller lisa år så vi grattade henne och sjöng för henne imorse, sen åt vi frukost allihop och segade lite framför teven men så vid halv tolv åkte jag hem. behöver veeeeeeeeeeeerkligen plugga no och musikhistoria.
så nu sitter jag och har massa sidor i boken, och jag ska snart fortsätta.
nej nu får jag inte sitta här. pusspuss

bildeeeeeeeeeeeeer:

   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0