somewhere over the rainbow

hej mina vänner
jag är trött - kort sagt.
idag har varit en bra dag - kort sagt.
efter skolan åkte jag med offan och emmsi till stan och kollade runt på avslutningsklännigar men hittade NADA.
bajsbajsbajsbajs, ska kanske kolla imorn lite snabbt efter piaaanot som jag SUGER på, det är faktiskt pinsamt när jag ALDRIG NÅGONSIN övar, eller när jag väl övar övar jag inte på "läxan" jag bara spelar för jag ÄLSKAR ju att spela, men inte att bli tillsagd till det liksom, och att "måste" spela är jag sämst på och hatar!
iallafall kommer jag förmodligen svettas som en gris imorn på pianot när nya ursäkter och leenden flöödar ut ur min fula mun. ja så kul blir det !
sen när jag kom hem iallafall hade jag ont i huvet, men duktig som jag är har jag gjort JÄTTE mkt på grupparbetet i so, jag är färdig tror jag. väntar bara på att min grupp ska skicka deras texter så jag kan lägga upp dom och allt annat!
nice! men sen har jag ju tusen andra saker att göra men det orkar vi inte med idag.
jag är glad - LOVAR, bara trött och frustrerad över pianot..
puss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0