nu blir det ett sånt där långt inlägg som är jobbigt att läsa men jag måste nu faktiskt

hej,
jag sitter i mammas&pappas säng, balkongdörren är öppen och där på balkongen ca en och en halv meter ifrån mig sitter syrran med en annan bärbar dator och skriver på hennes blogg. jag fryser, mest om fötterna och är snorig. jag läser mina vänners bloggar och håller med  om många saker, och önskar mig massa saker. och saknar människor, inte bara dom vanliga som jag saknar och inte är nära längre utan några fler. jag har en lite sådär konstig dag när allt känns lite konstigt. jag vaknade 9 imorse, gick på toa, somnade om, drömde konstiga drömmar, bl.a. om bror min - vilket fick mig att sakna honom ännu mer. jag vaknade klockan ett av att pappa säger "mår du inte bra" jag svarar; jo, oj, herregud är klockan ett. och är helförvirrad. jag var inne i en väldigt djup sömn bara, det brukar jag inte va, men det kändes konstigt..
jag skulle egentligen träffat manda idag klockan ett men hon kunde inte typ, eller nåt.
idag måste jag plugga, städa garderoben, städa rummet och allt.
fast jag har lust att träffa några, men det går inte.
jag är inte sur idag, inte ledsen, inte sådär överdrivet glad heller men jag vet inte. känner mig fortfarande lite nyvaken och förvirrad. jag tittade på desperete boxen med syrran förut. ett avsnitt. om ni ville veta sådär.
åh va allt är konstigt idag. jag med. skolan är snart slut och jag blir både glad, förvirrad och lite skrämd av det. glad för att det då blir sommar, förvirrad för att det gått så fort, skrämd för att nian snart är här och sen på ett ögonblick är den också slut och så är min tid i nacka musikklasser förbi, helt borta. jag som tyckt om det så mkt. men också skrämd för att jag typ ganska direkt efter skolavslutningen ska åka till landet och börja min konfa "utbildning" hela juni, och konfas i juli. och jag känner inte en kotte där, och tänk om typ alla hatar mig eller nåt? usch va jobbigt.
nu längtar jag till nästa veckoslut. på fredag fyller jag, hannah och anna d år ;) <3 på lördag åker jag bort i 3 hela dagar med min underbara, jobbiga, härliga, skumma klass till annas land och bara har det kul. hoppas det blir bra.
nej usch snart får vi betygen för den här terminen, tänk om jag har sjunkit i nått ämne, men tänk om jag höjt mig. oh va jobbigt. gud va allt är jobbigt men härligt på samma gång. som jag sa har alla människor alltid minst en bra och en dålig sida, det är inte bara personer som har det, även "saker" liksom, händelser och allt här i livet. livet har minst en bra och en dålig sida, som man tycker om och ogillar. det är därför allt är så svårt, man ska liksom balansera allt till nåt bra. som man trivs med. nej nu är jag så snorig så jag MÅSTE snyta mig. och jag har skrivit ett långt jobbigt inlägg som ingen kommer orka läsa, som också va ganska splittrat och skumt. aja. hejdå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0