majjj

hej hörni!
fölåt för att jag har varit sämst på att blogga det senaste dagarna men plugget väger tyngst, blää.
idag har vi iallafall haft musikhistoria och sjungit för daniel som också fick en tårta, 32 fyllde han :D så har vi haft lite typ skum no lektion/valfri typ och sen hade vi lunch och sist orientering. jag orienterade med offan vi va bra :D tycker jag :D förutom att vi fick VÄLDIGA problem med att hitta sista kontrollen nian, fråga mig inte varför. en död orm såg vi också på köpet ! menmen, det blir nog bra. på tisdag har jag no prov, på fredag har jag musikhistoriaprov och även matte inlämning, och sen nån gång har jag tyska prov. SOUNDS GOOD? det är fantastiskt! :'O

sen hade jag också utvecklingssamtal och det gick bra, fick försöka klämma ur mig något jag var bra+dålig på. segt..
och från igår till idag sov jag hos anna, jättemysigt förutom att jag hade lite allergiattack för hennes kattungar, men jag kunde ju inte slita mig ifrån dom. :( nu ska jag nog göra mig en smoothie och plugga lite musik vettja, BEHÖVS!
pusspuss

dålig bild på en OTROLIGT söt kattunge. jag tror att dethär är den som jag döpt till Fina. :D
 
daniels tårta som jag och anna gjort. (fyra chokladkakesmetar :D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0