llllllllllllllllllllllllllllördag

okej jag är ju typ sämst. alla kläder jag inte orkade fixa igår som låg på min stol förut ligger nu på golvet. första "hyllplanet" i min garderob är INTE städad, bara alla lådor. jag är INTE färdig med pissdrömlägenheten - jag måste rita färdigt typ. och jag har INTE skrivit någon som helst so som jag lovade min grupp litegrann sådär.
HAHAHHA
jag kom hem från forum för nån halvtimma sen. mötte upp världens bästa emma ståhlberg där ;D gullevännen. vi satt och fikade och pratade i hundra år typ och sen hade vi bar 40 min kvar att gå runt i forum (hon skulle till ikea med sin mamma) hah så vi tog en snabb runda på H&M, bikbok och media markt. jag köpte inget av det jag borde ha gjort. men däremot köpte jag twilight, och en skiva av jack johnson som jag så länge suktat efter :))
nu är jag hemmma. ska typ om en timma åka in till staden. ska se på BOUNCE med syrran :D sjukt bra!
så see you later alligator!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0