LIFE´S A PIECE OF SHIT WHEN YOU LOOK AT IT

jag är så gladgladgladglad. rubriken är väl monthy python? hjälp mig sara :D jag fick den plötsligt på huvet men jag tror det är gamla goa monthy python, åh dom är så vrickade men härliga. rubriken är så sann men jag kommer inte ihåg resten tyvärr.
men jag är gladgladglad, visserligen har jag inte skrivit ett skit på so:n men jag har skrivit klart hk prutt saken och no:n har jag gjort med emma och august idag i princip bara lite kvar :D sen är det typ that's it liksom. och imorn är det VÅRKONSERTER! och jag har ingen klännning men får försöka hitta nåt imorn annars överlever jag ju. köpte bikinin idag förresten. och på FREDAG fyller jag ÅR och det är VÅRKONSERT och på löööördag är det häääääääääärlig helg med en hääääääääääärlig klasss!
jag är så gllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad. och sen hatar man ju vissa saker, och life's a piece of shit when you look at it, men ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE ! ! ! det är väl också monthy eller? (jag kom på nu att det är ju samma låt, fan va jag är dum asså, HAHAHAHAH)
lalalla. och emma ståhlis är härlig hon.
nu ska jag äta upp min smoothie, eller dricka kanske..
P U S S !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0