kort inlägg

det känns som att det första gången på länge är riktigt mörkt ute. jag som haft lite svårt å somna det senaste dagarna för att det varit så blå himmel ute, och klockan har varit allt från halv tolv och senare..
nu sitter jag med öppet fönster, lyssnar på jack johnson, skriver kort önskelista till mamma, samtidigt som jag skriver OL pappret, samtidigt som jag bloggar, samtidigt som jag smsar, samtidigt som jag skriver ergonomi, samtidigt som jag gör en liten hk sak. ah lite mkt alltså. 
nej - nu tillbaks till min stora pappershög och läxhög!
puss ! 


Postat av: Anonym

en liten hk-sak??????????? vad har vi att göra i hemkunskap!?!?? :S/ Paulina

2009-05-27 @ 18:01:33
Postat av: anna

nej asså det är inget nytt. det är bara All världens mat och jag o sara hade typ missat ett kriterie så vi ville testa at lämna in en jätte kort text och se ifall hon tog någon hänsyn till det sen med våra betyg typ. vi ville bara försöka liksom.

du kan vara lugn ;)

2009-05-27 @ 22:35:37
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0