i'm still here but it hasn't been easy

hejjjjjjjjjjjjjj
idag på hemkunskapen hade vi "kockduellen" det var rooooooligt, jag och offan va tillsammans.
vi gjorde korvstroganoff, ris, bröd, sallad och choklad/vanliga/hallon muffins :)))) det blev supergott!
jag fick mvg på mitt lasagne prov förra veckan, NICE !
jag måste verkligen plugga musikhistoria men jag orkar inte, jag är mer sugen på att cyklaaaa långa rundan men det hinner jag ju typ inte. fast kanske om jag pluggar duktigt ett tag ? JAG ÄR GLAD IDAG IALLAFALL.
fastän jag har tuuuuuuuuuuuuuusenmiljarder läxor och provprutt. menmenmenmenmen nu ska jag plugga så jag kan dethär och allt känns bra. pusseluss !


några dagar gammal bild..

Postat av: Anonym

hahah, stentuff :D

2009-05-15 @ 17:18:51
URL: http://mandiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0