if i don´t say this now

hejsanhoppsan
jag har precis pratat med en viss anna thorwaldson, fin tjej hon <3
nu sitter jag ute på balkongen, lyssnar på the fray, borde plugga, är snorig, och sugen på en smoothie.
men jag får göra lite plugg först och sen göra en smoothie som belöning, :P sånt funkar faktiskt.. :D
Det är fint väder idag men jag måste verkligen plugga, så att det är det & städa som står högst på listan idag. så får vi se vart det bär.

förresten var ju jag på BOUNCE igår med jossan, OJOJOJOJOJ va bra det va och jag döör.
obehagligt, underbart, fantastiskt, lycka, genant, uppfriskande, coolt, svårt, lätt, jobbigt, bra, helt perfekt. massa känslor flög genom hela kroppen under "föreställningen". jag skulle vilja se det igen men har tyvärr inte 300 kr till övers. men jag kan VERKLIGEN rekommendera den! det är typ några föreställningar nästa vecka men sen är det finito. kanske gör dom inga fler överhuvudtaget sen..

nej nu måste jag plugga, snackar mer sen!
(åh va jag hatar maskrosgrejer som flyger runt i luften och är irriterande)

Postat av: Anonym

hahahha ananaaaaaa :D:D jag smsade dig för ett tag sen men när kan du :D

2009-05-25 @ 12:56:00
URL: http://mandiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0