if i could

h e j h e j !
jag är rätt glad :) pianot gick bra för jag spelade inte låten jag håller på med, utan den som jag ska spela på konserten, och den kan jag ju sen länge ;) Annars har dagen varit brabra. rep, iställetförtyskalitemattelektionmed5pers+ullrika, idrott, rep, matte, sv. sen va jag i forum med annabanana hon köpte en jätte söt klänning, det gjorde däremot inte jag..
fast jag har hittat en fin bikini på h&m. jag längtar till klassresan på lööördag, det ska bli NAJS!
sen är ju vårkonsertx2 och födelsedag inte fy skam det heller 8D
allt är i stort sett bra, och jag gillar i stort sett. jag tycker vi tänker och ser det i stort sett, det blir lättast och skönast så.
annars dör jag ju i princip långsamt inombords för jag saknar en individ.

men anna ejeby är typ sötast i världen, det var hon som liten med. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0