idag är det ingen vanlig dag - FÖR DET ÄR JU MIN FÖDELSEDAG!

HEJ ALLA TREVLIGA MÄNNISKOR !
IDAG FYLLER JAG ÅR - JAJAMENSAN!
och en bra dag har jag haft hittils!
min familj väcker mig med blommor och presenter - jag går till skolan och får kramar och grattis av alla möjliga (och dom sjunger för mig å hannah) - har rep till halv tolv - åker till slussen med emmsan och offan - vi handlar gott och är hemma hos henne och äter och SKRATTAR :D - åker hem och nu ska jag skriva lite so (måste tyvärr :( ) sen ska jag göra mig i ordning för den ANDRA och SISTA vårkonserten detta år, ska bli KUL! att det är vårkonsert asså, inte att det är sista.
och nu hinner jag verkligen inte skriva mer, kanske skriver ikväll efter konserten.
HA DET BÄST FÖR DET TÄNKER JAG HA !

P U S S !!!!!!!!

Postat av: Anna med det snygga namnet ;)

Grattis igeeeen! :D <3

2009-05-29 @ 16:19:29
Postat av: Anna EEEE

G R A T T I S ! DU ÄR BÄST!

2009-05-29 @ 16:49:55
Postat av: emma

GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!

Älskar dig!

Du får min present snart, den är inte färdigköpt än:P <3<3

2009-05-29 @ 17:21:18
URL: http://elhow.blogg.se/
Postat av: annnnnaa

TACK ANNA DAHLBÄCK MED DET SNYGGA NAMNET OCH ANNA EJEBY MED DET SNYGGA NAMNET OCH EMMA LÖF HAGSTRÖM SOM ÄR SNEEEEEEEEEEEEEEEL :D <3 <3 <3 <3

2009-05-29 @ 23:13:42
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0