i know it is a wonderful world but i can´t feel it right now

hej
förlåt men jag har inte hunnit blogga under kvällen. idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt, vanlig dag. helt ok. mamma fyllde år också, grattis :) <3 hon fick ett par nya snygga pilot solbrillor av mig och blev jätte glad, sen bakade jag en tårta också, den va god :D fast jag bakade en igår oxå eftersom vi firade henne med syrran igår. :)
sen har jag pluggat lite no, fast inte så överdrivet mkt, imorn ere prov men det får gå som det går typ.
nej nu ska jag sova.
godnatt.

här får ni en bra låt av en skön artist.

Postat av: TOVE GUSTAFSSON

Grattis till din mamma i efterskott! Jag fyllde oxå år igår! :D

2009-05-12 @ 20:07:06
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0