human race

hejhej.
jag är inte så bloggig liksom, have no time nu. knappt en månad kvar till skolavslutning och OTROLIGT mkt att göra! men jag skriver när jag kan ;) igår sov jag hos milla med några andra, det va roligt. vi tittade på filmer, åt tacos, tittade lite på eurovision och sånt. najs, sen imorse gjorde vi pannkakor till frulle! där spenderade jag hela förmiddagen också, åkte hem typ 2? sen har jag inte gjort särskilt mkt, slöat framför teven. nu försöker jag skriva rent min matte uppgift.
jag ÄLSKAR americas best dance crew! BÄSTBÄSTBÄST!
nu ska jag fortsätta skriva och sen duscha typ.
hejjjjdå

jag hejjar på Status Quo, LÄTT!

Postat av: Anonym

jag mee ! :D jag skulle vilja dansa sådär! så himla coolt!

2009-05-18 @ 18:38:03
URL: http://mandiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0