everyone knows i'm all over my head

H E J alla små kottar där ute i det stora blå.
har ni saknat mig ? ;D höhö - jag är så trååååkig.
men jag är lite glad, jag är glad för jag kan alla tyska glosor och det är DUKTIGT :D
nu ska jag snart göra klart orienteringspapperskitgrejen.
jag och clara räknade upp massa TUSEN MILJARDER saker vi har det här två veckorna, jag orkar inte räkna upp dom här. jag ska försöka en dag i taget istället. och göra klart läxa för läxa typ. (det vet vi ju att det kommer gå åt skogen :D)
jag vill ha sommar och ledighet, eller åtminstonde ha TID till andra saker än plugg. tex åt amanda :D haha <3 (träffa henne dårå)  

hela helgen har jag varit på landet, skönt. träffat kusilitiraminet. och JAG VET jag måste göra en ny somrig header, DET SKA JAG GÖRA SÅ FORT JAG HAR TID. (puffesnull började hjälpa mig med en solbrille bild på mig haahahhahahahahah)

nu är jag för oseriös och jobbig för att fortsätta skriva. P U S S

Postat av: Anonym

WIEYEY! :D jag saknar dig massa! puss

2009-05-06 @ 10:47:41
URL: http://mandiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0