bara en dag

hej hopp. ni skulle ju kunna kommentera mer, men vad vet jag..
jag är egentligen glad idag, eller jag ÄR glad idag. bara lite trött och seg. det har varit en härlig fast liiite trist dag.
jag gick upp typ halv tio. vid tolv cyklade jag stora rundan i regnet, blev heltblöt och tog en varm dusch och rakade benen lite snabbt. sen åt jag en liten enkel lunch, tittade på teve. pluggade lite långsaaamt. sen typ nån gång vid 4 åkte jag och pappa till sickla och lämnade in min mobil till siba, jag kommer få den om 15 ARBETSDAGAR, fan va segt det kan gå da.. sen handlade vi på ica. jag, pappa, syrran och eventuellt andra syrran skulle egentligen ätit på stazione eller nåt annat ställe ikväll men vi orkade inte, istället gjorde vi egna pizzor hemma, och jossan bakade en paj så det ska vi väl äta snart. efter middan satt jag å garva åt tråkiga saker, med linnea och jossan. åh det är så skönt att skratta hysteriskt ibland :D (jag är lite knäpp javet)
nu städar jag ut min garderob och tittar lite grann på "Bara en dag" men nu måste jag fortsätta städa garderoben, HELA golvet och rummet är fyllt med kläder just nu.. uschusch,
PUSSPUSS


bara en dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0