kenny

jag sitter vid laptopen med teven påslagen brevid mig. jag facebookar / tittar på ballar av stål - som är fetaste programmet :D haha
förut skrev jag drygt en halv sida på min no fördjupning, det känns bra.
nu tittar jag som sagt på ballar av stål på femman :D
idag i skolan vare lite segt men som vanligt liksom. imorn ere mkt rep. det får vi väl se hur det går.
nästa vecka den 25/3 har Kenny Begins premiär, någon som vill gå?
jag och mina syrror tittade på Kenny Starfighter när vi va små, så att det kommer på bio är ju jäte roligt :D

nej nu ska jag gå.
puss

Postat av: Helena

Lätt att vi går! Vi ska ju dra ihop ett gäng :D "Ishlo pishlo!!" <333333333

2009-03-17 @ 21:35:23
URL: http://helenaalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0