dream

amanda är typ den ändå som vågar kommentera i min blogg - och jag tackar dig för det :D <3
k o m m e n t e r a !

idag har varit en kort men ändå lång dag. vi hade först info tid, sen so och sen rep resten av dagen.
det betyder alltså att vi stog jätte trångt, det var varmt och jobbigt :D i princip.
efter skolan åkte jag hem till sara. vi åt mat och banan och letade recept till hkn.
tillslut enades vi om några förslag.

jag har tyvär inga nya bilder å visa. men kanske nån gammal.
förresten är jag trött på skolan och dens existens. vill bara ha lov varje dag och träffa trevliga människor som inte ändrar på sig hela tiden och bara är jobbiga.

nu måste jag öva engelska. tjingeling.

jag saknar denne..

Postat av: Anonym

haha jag är tuffast :D

2009-03-11 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0