twelve fingers

hej :)
jag tittade inte på melodifestivalen igår, men det kanske ni redan har fattat.
idag har jag iallafall pluggat jätte mkt no och det känns riktigt bra. jag har även städat mitt rum litegrann, så det känns lite bättre, övat lite piano har jag faktiskt också gjort. ska göra det imorn. nån dag ska jag rensa ur min garderob. just nu hittar jag nämnligen INGENTING där eftersom det ser ut som nån har vänt upp och ner på den och typ ruffsat till allt. :D

syrran var här å åt middag. men jag tittade mest på gossip girl. jag tittade typ 10 min på wipeout också, det verkar roligt :D nu ska jag se ifall mamma är tillbax från att ha skjutsat ninni, isåfall ska hon förhöra mig en sista gång. sen ska jag ta en glass titta på beck eller nåt och sen duscha.
puss!


jag saknar min bror så det värker i hela kroppen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0