sweet purple lady

rummet är grå/vitt och när jag tittar ut genom fönstret är det en röst som upprepar helvete också.
kan det inte bara sluta snöa/regna. Jag blir ju så otroligt peppad av solen, den gör mig så otroligt lycklig.
Men nej, ändå fortsätter det snöa.

Jag är iallafall färdig med min födjupning, och det känns jätte bra ! jag blev färdig vid ungefär tre idag.
nu sitter jag och skriver svenska, och förut idag gjorde jag lite matte. så det är brabrabra. det ända som fattas nu är att öva piano men det får jag ta i itu med sen..

jag r hngrig, längtar till middagen när vi ska äta tacos. haha - matvrak. snart kommer syster hit :) då ska hon städa i si gamla garderob, då ska jag nog städa i min med. nej nu ska jag gå på toa.
vi hörs senare. puss

ps. clara är sötast och jag saknar henne <3 ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0