sweet dreams

H E J !
jag är så glad. jag har absolut ingen aning varför, men jag bara är det.
förmodligen för att jag och bästa syster hade världens skrattanfall i typ 20 minuter igår precis innan jag skulle sova.
sen skratta jag ännu mer med henne efter middan, hah ;D

idag efter praon (som var lite seg idag för vi var så många men det var så lite "kunder") så träffade jag världens bästa offan :D hihi. vi gick runt i stan, fikade på ett fik som hade äckliga muffins men gott kaffe. jag köpte den där tröjan från H&M i inlägget förut. fast i brunt :) sen köpte jag en blå, jättemysig typ munkjacka från veromoda för endast 160 riksdaler! (ska visa bild på den senare). OCH vet ni vad jag köpte på hötorget? JORDGUBBAR! två boxar (små) för 30 spänn, och goda var dom också ! hur bra som helst. :D

nej nu måste jag öva piano, yes.
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0