söndagen den femtonde

jag älskar dig c, och jag är glad att du förstår mig. riktigt glad.

igår sov jag hos sara, och vi skulle ju laga mat vilket vi gjorde. även fast det kanske inte blev super, haha :D
sen åt vi massa glass och frukt och tittade på The Holy Grale och lite andra grejs.
på morgonen åt vi frukost och sen pallrade vi oss iväg till bussen och tog den till nacka kyrka där vi var på gudstjänst i drygt 1 timma. sen hämtade min mamma upp mig och vi hämtade upp min syrra.

jag har fortfarande inte skrivit på min no fördjupning - vilket jag får TOTAL panik av.
jag letar efter fakta som jag kan använda på ett bra sätt men inget funkar. jag vet vad jag ska skriva om men allt bara krånglar. ikväll ska jag göra följande:
- skriva no fördjupning (börja iallafall)
- göra klart so läxan
- lära mig alla tyska glosor
- duscha
- kanske städa ut min garderob?

imorn är en ny dag. det är ju så vi säger.


en sovande sara och en liten aussie som krypit upp i sängen.

Postat av: Anonym

älskar dig mest-

2009-03-15 @ 18:13:33
Postat av: Anonym

söt bild! :) / paulina

2009-03-16 @ 21:39:25
Postat av: Cornelia

Hahah sara är så söt när hon sover :D<333

2009-03-17 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0