salem salem salem

jag har precis tittat på Hype på tvåan, det är nice. musiiik vettni.
de intervjuade bl.a. Salem. hah, asså man kan inget annat än le när han skrattar.
hans nya skiva är grym, men har liksom inte riktigt lyssnat in mig ännu.

annars sitter jag och kämpar med mig no fördjupning som går rätt så bra förutom att jag inte hittar den fakta jag vill ha. jag suuger på att hitta fakta, den som jag behöver iallafall.. bajs.

imorn ere fredag, sista dagen i skolan på tre veckor, NAJS ! men det beyder inte vila, nehru. för det första har vi prao i två veckor och TUSENTALS läxor känns det som, men det är bättre det än skola dag in och ut.
nu ska jag försöka plugga no och sen äta GLASS.

puss



Postat av: Clara

åhh anna saknar dig redan ,

men vet du vad som är bra, de hade trådlöst nätverk här vid mitt hem så ja kan logga in på fejjan o sånt när de blir tråååk här hemma, haha stackare ni måste o gå och lägga er nu, själv kan man vara uppe hela natten o imorn blire skidor för hela slanten!

puss på dig min ÄÄÄÄLSKIIIIISSS

2009-03-19 @ 22:07:00
URL: http://realise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0