MÄN SOM HATAR KVINNOR

Halloj - som anna alltid svarar i telefon. den söta flickan :)
idag var jag först på gudstjänst klockan elva med pappa. nu har jag gått på 2/12 gudstjänster inför konfan. och även idag var det 1 ½ timme -.-' men jag överlevde, knappt.

sen gjorde jag pannkakor hemma, och pluggade litegrann sådär. usch känner mig sämst, har inte alls pluggat så mkt jag tänkt mig :( äsch orkar inte tänka på det nu. imorn ere skola och jag återgår till en liten depression, haha nehrå :D bara lite.. :D

senare idag mötte jag joppe, anna och corre i forum. jag köpte en klänning, lite impuls sådär, men den va fin. för 149 spänn på H&M. sen åkte jag, joppe och anna till sickla där vi kom in på bion - Män som hatar kvinnor. jag blev lite förvånad, trodde inte att vi skulle komma in, men glad va jag :D filmen var SKITBRA, även fast jag inte läst boken.
fast å andra sidan förstår jag varför det var 15 års gräns, inte för att den var sådär skit läskig inte på det sättet. men liksom lite äcklig, eller man kan bli lite äcklad för att det är så verkligt om ni fattar vad jag menar.

men hursomhelst så är det skola imorn och jag måste verkligen sova.
godnatt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0