it´s on you side - right now

gud va jag känner mig sämst.
det är som att det finns miljarder saker jag skulle vilja säga, men ingen skulle förstå.
och det är skit jobbigt att hare så.



idag hade vi någon slags "sex och samlevnad" med två typ läkare? eller som studerade till det eller nåt, hela eftermiddan. hah, det var ioförsej trevligare än att ha bara tråkiga lektioner. efer det hade jag piano som jag kom väldigt försent till. och sen typ gick jag hem till lisa och.. åt. ;D
nu är jag hemma, har precis ätit tomatsoppa och mackor.
jag satt och kolla på facebook, där lisa hade taggat lite människor i mina foton. då kom jag och tänka på hur bra den dagen va. (som fotona är tagna på) så enkel liksom, simpel, skön, härlig, glad.
jag gillar iallafall mest två bilder, egentligen är dom rätt fula men ändå så himla bra:

 

Postat av: emma

saknar det...



Älskar dej<3

2009-03-10 @ 22:08:22
Postat av: Helena

from my camera! :D åååh sommar...=) <3

2009-03-13 @ 15:50:58
URL: http://helenaalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0