i'm stuck in the middle

hej :)
jag sitter hemma, med min laptop och nördar framför facebook :D
idag var jag först och vinkade av charlotta vid centralen, hon åkte hem till götet. :(
sen mötte jag upp emma vid åhléns, vi fikade i drygt en timme och gick sen runt i affärer.
sen vid halv fem åkte hon hem, jag med. halv sex åkte jag, mamma och pappa iväg till triangel kyrkan i sandsborg.
där lyssnade vi på min syrras gospelkör konsert i drygt 1 ½ timme. den var jätte bra :D
sen åkte vi hem, och egentligen skulle jag till helena med alla andra tjejer ikväll men jag orkar inte och får typ inte för mamsen. men istället ska jag tare lugnt, äta min kanellängd choklad grej och nörda framför datan :D
och imorn ska jag inte på gudstjänst eftersom jag har no prov på måndag så MÅSTE jag verkligen plugga.
så imorn är min plan att sova ut - gå en promenad - plugga - äta pannkakor - plugga PLUGGA PLUGGGGAA :D
hihihi. nu lyssnar jag på salem och längtar till konserten i april med anna.
och jag längtar så grymt mkt till coldplay i augusti, kommer bli så sjukligt bra!

nu ska jag fortsätta nörda. och ska försöka lägga in en och annan bild också :D
PUSSS

ps. smsa med mig gullisar :D ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0