i'm still standing for hope and glory lalalalalalalalalalaa

dagens vill ha: en HELT och då menar jag verkligen HELT frisk hälsa och kropp
dagens klädsel: svarta mjukisar, linne, gamla tröjan från monki, tjockiströja
dagens frisyr: tjilivomp
dagens händelse: prao, VÅFFELDAGEN (som firas mer imorn med vänner)
dagens låt: Hymn - salem (gamla skivan)
dagens planer: förgöra min hals, dricka varmt, titta på grey's, göra läxor
dagens roligaste: våfflor med sisssssssssssssss kanske :D
dagens favorit: frida typ, glad liksom :D
dagens kram: har bara kramat anna idag :D så anna
dagens puss: ingen puss :(((
dagens köp: I T A L I E N S K C H O K L A D G L A S S - lätt bästa och godaste!
dagens godis: italiensk chokladglass, våfflor :D
dagens humör: bitter - sen glad - sen bitter och sur och irriterad
dagens ord: lätt, fan, jävla & bajs

så ni kanske förstår hur det ligger till?
nej nu ska jag faktiskt fråga pappsen när maten är klar, sen ska jag göra KLART en läxa och sen slåss mot min hals. PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0