i'll be right here

torsdag idag. rep och tyska och lite sånt.
på engelskan började vi se på en 9/11 film. jag hänger inte riktigt med helt, för det går lite fort men den är bra.
vi hade rep - det var tråkigt men vi sjöng iallafall bohemian :)
hela dagen har jag varit så otroligt seg, tråkig och trist liksom. men det beror ju ioförsig på en grej men imorn ska jag ta tag i min själv och inte sura för det så mkt. jag ska skita i det, försöka iallafall :)
efter skolan idag åkte jag hem till offan och vi pluggade, åt mackor, spelade kort och flummade :D haha <3
nu ska jag äta lite glasstårta och dricka te.

imorgon är en ny dag - jag försöker se det så.

   
(todays; grå klänning från H&M, svart tröja från Åhléns, tights från H&M, sockar fråm IKEA :D)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0