FREDAGEN DEN TRETTONDE

hej alla smultron och blåbär.
jag sitter och dricker te, äter banan, och äter kanelbulle om vartannat.
MUMSIGT, ska jag säga. bullarna har jag bakat själv och de blev JÄTTEFINA och riktigt goda, på första försöket ! inte dåligt ;D så jag tror det går bra på bullprovet på onsdag ;D det ända jag fasar för nu är att min no fördjupning ska lämnas in nästa vecka och jag har inte börjat..
det får vi ju se hur det slutar :D

idag var en trevlig dag. jag hade muskteori, slöjd, no prov - som gick bra, och musik rep som var rätt roligt :D
eller nja, lite iallafall :D sen efter skolan åkte jag, emma, joppe, anna och august in till stan och fikade på wayne's vid drottninggatan i 2 timmar. sen gick åkte agge hem och vi gick runt lite i affärer.
jag åt middag hemma, ska sova hemma ikväll åså eftersom jag imorn ska till tandläkarn vid elva och dra ut en tand :(
inte för att jag har hål eller så men jag ska dra ut FYRA tänder för att mina tänder sitter för "trångt". sen ska dom växa fint och så KANSKE jag får tandställning -.-' nu ska jag sluta skriva för ingen orkar läsa mina långa inlägg :D förlåt men det är så svårt att sluta... haha :D puss!

 

Postat av: clara

skit bra anna, jag älskar dig verkligen.

2009-03-14 @ 16:01:38
URL: http://realise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0