earth hour - varför bara en timme?

 

den första bilden tog jag under earth hour, utifrån på mitt hus. det som lyser är ljusen vi hade i köket.
den andra bilden är från tidigare idag när jag började rensa ut min garderob och provade lite kläder jag ska skänka bort, bl.a. den här gamla goingen (tröjan på bilden).


nu är earth hour "avklarad". jag tycker gott å väl att den kunde vart 2 timmar. det gick ju så snabbt..
hursomhelst var jag ju hemma då, som jag fortfarande är. vi släckte allt i hela huset och jag och pappa satt och spelade schack och åt mina nybakade muffins. schack har vi inte spelat sen jag var liten, så det var roligt ;D (faktiskt roligare än det låter). nu ska väl jag äta några till och sen kanske se på teve eller nåt.
pusseluss.

Postat av: Anonym

de va coolt att fönstret syntes till på bilden, men att resten av hela huset var svart =)

2009-03-29 @ 10:17:36
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0