du är som jag när du dansar

första dagen på praon idag :D det var kul, mkt å göra men jättekul !
jag och anna fick diska, lägga upp mat, servera, göra latte i kaffemaskin, och massa andra saker.
jag är så himla trött, har stått upp i princip hela dagen. efter praon provade jag en tröja på monki sen åkte vi till forum. på bussen träffade vi sara & clara, sen i forum mötte vi även upp cornelia. vi fem satt å å glass på donken och jag tittade ut min skinnjacka och la undan den på Zara. nu har jag den hemma :)
sen åkte jag hem. nu har jag ätit för en stund sen och det ända jag ska göra nu är
- öva piano
- kanske plugga nåt
- sova !!

vi hörs! puss


jag TOTAL dissar vintern utanför mitt fönster...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0