come on carolina


så vill ni veta hur det sluta?
- jag började på no fördjupningen, BÖRJADE..
- jag är inte färdig med so läxan för att alla reklamer suger
- jag kan alla tyska glosor
- jag har inte duschat
- och har inte städat ut min garderob.

nu ska jag dricka te och sen sova, trorja.

dagens vill ha: ett riktigt bra liv
dagens klädsel: just nu? - gråa mjukisar, grå tjockis, tofflor
dagens frisyr: ful frisyr
dagens händelse: gått på gudstjänst, yey
dagens låt: Come on Carolina
dagens planer: dricka te, sen sova
dagens roligaste: morgon med sara
dagens favorit: sara
dagens kram: syster
dagens puss: syster
dagens köp: ingeningenting
dagens godis: glass och banan
dagens humör: minusgrader..
dagens ord: ofta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0