black sun black moon - you left us all to soon

HEJSAN HALLÅ :D
idag har varit en bra dag.
vi har haft svenska, "konsert" och HK - bullprov som gick bra.
efter skolan gick jag, anna, joppe och emma till forum lite snabbt. JAG KÖPTE SALEMS NYA SKIVA ASTRONAUT, jag sitter och lyssnar på den nu, det är så jävla bra. jag längtar så otroligt till konserten i april ;)
sen åkte vi hem till emma, förutom joppe för hon hade träning sen.

hos emma kittlade vi elin :D
med oss hem fick jag och anna massa kläder som emma rensat ut som hon inte ville ha längre - MEN va jätte fina ! :)
(vi sparade lite till joppe också ;))
så nu sitter jag här hemma, och lyssnar på världens bästa salem.
jag skriver lite no men har för tillfället fastnat.
snart ska jag titta på grey's.
pussss (orkar inte lägga in bilder nu, gör det sen kanske)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0