BAJSBAJSBAJSBAJSBJSBAJSBAJSBajsBAJS B A J S

såhär ligger det till:
-min näsa börjar ge sig. min hals har gått i krig med mig och bränner som fan, och jag kan snart inte svälja överhuvudtaget - INTE kul.
- praon är kul men stressig & mkt å göra MEN otroligt god mat & lunch så jag kommer gå upp 10 kg när jag kommer därifrån. :D
- jag längtar grymt mkt till landet, sommarn, konfa och såklart mina favorit kusiner charlotta&albin
- jag har inte övat piano det senaste hundra åren.. känns det som
- jag har VÄLDIGT mkt läxor att göra
- jag har ca3-4 prov när jag kommer tillbaka till skolan efter lovet..
- jag är hela tiden kissnödig eftersom jag dricker så mkt eftersom min HALS ÄR ELAK!

P U S S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0