a shopaholics confessions

heej, förlåt för att jag inte bloggade igårkväll men jag liksom somnade, HAHA :D
jo såhär vare, att jag satt hela dagen med fördjupningen. sen vid fem tiden åkte jag till anna där jag var en kort stund.
sen åkte vi tillsammans till sickla där vi skulle mött upp my , paulina, lisa, helena, cornelia, men det blev bara corre och helle. vi gck och köpte bio biljetterna vi bokat till A shopaholics confessions. sen gick vi runt lite i nya sickla. där var det jätte mysigt och fint !

sen åt vi lite snabbt på donken och tittade sen på bion som var rätt bra, rolig när hon dansa iallafall och BARA vi fyra asgarva. HAHA <3 det var jätte kul iallafall. och sen åkte vi allihopa hem.
och när jag kom hem tittade jag lite på robinson och lite annat, sen somna jag i fåtöljen. och jag måste ha vaknat och gått upp o lagt mig i min säng, men det har jag bara svaga minnen av :D
men eftersom jag gick och la mig typ elva, haha så vaknade jag nio. och det var super härligt !
nu ska jag skriva klart min fördjupning och sen städa :)
puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0