what if time doesn't heal

tjenis !
har gjort en ny header, den blev inte super men jag har inte så mkt ego pics nu förtiden så VAD GÖR MAN liksom.. :D
idag har jag städat lite slött på mitt rum, ätit ballerinakakor, glass&jordgubbar, gått till macken, tittat på teve, pratat med anna och ja, det är väl typ det? imorn blir en lång men härlig dag. 10.30 ska jag till nacka aula för att repa och senare vid fyra har vi konsert, hoppas det kommer många.. usch jag har bara sålt två biljetter, HAHAHAHAH

nej nu ska jag gå och koka te !
puss


bilden är från igår

Postat av: Camilla

Tjenis enis :S hahaha, sooorry...

Vet du vem Bon iver är för resten? kan tänka mig att du kaaaaaaanske gillart! Om du inte blivit hårdrockare :P

ett ex. http://www.youtube.com/watch?v=UrMmr1oMPGA&feature=related



Kommentar

2009-06-08 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0