- this is it -

 http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20090626/us-obit-michael-jackson/images/51f66faa-b3ea-41ca-bef5-634a2c347940.jpg

jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
helsjukt är det  ju iallafall. att jacko inte längre existerar i denna värld.
den killen var kanske inte helt "normal" ibland, men vem är det egentligen?
jag kommer ihåg när jag började lyssna på honom tack vare min bror tror jag.
när han laddade över en skiva på datorn när jag var mindre.
killen var ju helt grym, "The King Of Pop" är inte en stor titel nog för honom.
han är liksom The King of Kings, the fucking best.
vare sig man tycker om honom eller ej så kan ingen säga emot att han verkligen kunde sin grej.
även fast jag inte kände honom personligen, så befinner det sig en sorg inom mig, inom förmodligen varje människa på denna jord vågar jag nästan säga. du var, och är fortfarande kungen för mig.
rest in peace jacko.


Michael Jackson 29 augusti 1958/ 25 juni 2009


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0