come on

hej :)
idag har varit en braaaa och chill dag :D
det började med info sen musik, sen en liten (SISTA) tyska lektion som jag överlevde lätt idag :D sen när vi skulle haft idrott och matte tittade vi istället på Blades of Glory (som var helt SJUKT bra tycker jag :D) som jag och anna hyrt på lunchrasten i finntorp, HAHA. nej var najs, sen hade vi en jättekort NO lektion där jag fick tillbaka no labrapporten och mvg uppgiften, det gick bra :)
efter skolan var jag en sväng i forum med emma, milla, clara och delvis sara :D
sen åkte jag hem vid fyra, där syster & pappa hade kommit hem från venedig :)
nu sitter jag här och är mätt efter en relativt tidig middag :D och funderar på om jag och syrran ska kolla på film ikväll, HAR JU INTE LÄXOR! :D
så imorn ska jag, klassen & mina två mentorer på laserdome efter skolan FÖR ATT VI ÄR SÅ BRA :D hahaha, det är naaaaaaaaaaaajs och det är KUL OCH ROLIGT ! ;D sen på onsdag är jag ledig och på torsdag är det skolavslutning. OCH världens bästa bror+flickvän kommer hem från resa i 8(?) månader. sen på fredfag åker jag till landet för konfan.
ja mer kan jag berätta sen men nu ska jag kolla på gamla bilder.

PUSS !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0