avslutning

hej mina vänner :)
igår var en toppendag, lite sorglig bara.
direkt efter skolan (som bestod av kultureftermiddag och städning) åkte jag hem och sprang runt i huset som en galning för att hinna fixa biffens present och äta en macka, klä på mig osv. jag hann med tåget (tack och lov) som jag åkte med till skolan där vi satt i aulan och lyssnade på lite musikframträdanden och bitr. rektors tal. sen gick vi till hemklassrummet, N31. sista gången var vi där inne hela klassen inklusive båda våra RIKTIGA mentorer daniel & biffen.
vi fick våra betyg, gav lite hemgjorda presenter till biffen, skrattade, applåderade, skämtade. hah. och sist men inte minst, KRAMADES ! och grät gjorde jag och my också. men det är ju så sjukt, tänk att vi inte ska ha biffen nå mer, dumma jobberbjudande. usch va jobbigt det va, och bråttom hade han också. han skulle ju till leksand och gifta sig dagen därpå. grattis iallafall :) !
efter det var jag paulina, my, emma, joppe och offan kvar lite i skolan, tittade lite på niornas avslutning och sedan drog jag, joppe och offan ner till järla för att se föräldrakören uppträda (där joppes mamma och pappa är med :D HAHAH)
sen typ va vi lite där tills vi åkte till ektorp och hyrde en film och åkte hem till joppe.
sen var jag tvungen att åka hem, och där träffade jag för första gången på åtta månader min broooor :D det var jättekul :D

nu hinner jag tyvärr inte skriva mer, måste packa klart. ska ju till gbg idag.
på lördag träffar jag min konfa grupp för första gången och på söndag åker jag på läger i fem dagar.
bloggar mer på landet ! puss.

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0