heartbeats

hej igen :)
jag sitter nu vid mitt skrivbord där solen lyser in och dricker smoothie (som har blivit min drog på sistone)
jag längtar samtidigt som jag fasar för min konfa som börjar nästa vecka på lördag. och sen på söndag drar jag på läger i fem dagar men några människor jag INTE KÄNNER. jag kommer bli MOBBAAAD :D tjejen från sthlm liksom.. dom kommer skriva 08 på hela min kropp när jag sover och täppa till min näsa med nötter och stoppa min mun med en kotte och hälla kallt vatten på mig osv..  nejrå, dom är säkert trevliga säger vi ;D
men jag längtar till landet, samtidigt som jag inte vill lämna sthlm och gullevännerna redan så fort efter skolavslutningen.. menmen, bajsbajs.
nu ska jag logga in på msn för första gången på typ 5 månader?  jag fotade lite idag förresten, pyttelite bara.
ohyeah! hare bäst.

 
efter regn kommer solsken, right?
 

Postat av: Emma

fiiiina bilder! :D :D :D <3 <3 <3

2009-06-05 @ 23:16:59
URL: http://elhow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0