with or without you

hej hopp :)
idag har jag haft en hääärlig dag med 8mi och alla musikklasser :D vi är bäst. höhö.
först hade vi någon slags 20kamp :D heh, med massa lag det var sköj. sen hade vi lunch och sen våran egna kultureftermiddag som bjöd på massor med musik från olika håll, och alla var JÄTTEduktiga ! :)
efter skolan stannade 8mi kvar och hjälptes åt att städa bort allt, sen var vi några stycken som stannade kvar extra länge och segade å pratade med daniel :D najjjjjjs. sen klockan 5 fikade nästan hela 8 mi (världens bästa klass) plus biffen och bananen (världens bästa mentorer) i närheten av Cybertown där vi sedan spelade laserdome som va SJUKT kul och varmt! mitt lag, RÖDA (daniels lag) VAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN :D oh yeah, med nästan 1000 poäng. men sen ska dom räkna ihop mentorseleverna så får vi se vem som vinner.. haha, hur bäst som helst vare iallafall.
efter ett tag sådär vid sju så åkte vi hem, jag sa hejdå till emma och anna som ska till LA imorn, åh bajs. jag saknar dom redan :(
imorn är vi lediga, ska nog träffa joppe och clara, kanske .. :D
jag är glad iallafall och uppskattar min klass till tusen. (jag är bara lite deppig för att åttan är slut om två dagar, det har ju varit så bra och biffen ska sluta :( och jag kommer inte träffa många på jättelänge nu, usch jag dör..)
ojoj. nu ska jag kanske snart kolla på film.
puss


8mi - bästa klassen

jag testade effekterna på min kamera :D

världens sötaste emma ståhlberg

caroline sjöng jätte bra, och julia&daniel körade så fint till :)

jag orkar inte lägg upp fler bilder nu, men kan göra det sen :)
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0