men jag undrar när

alltså jag avlider ju långsamt. tror ni inte att när jag precis varit så glad äntligen igen så ska min elaka hjärna svika mig och börja tänka på detdär jag  inte ska tänka på och så blir jag sur och irriterad och ledsen och arg för det. och nu hatar jag allt litegrann för ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.



konserten med åttorna är förresten på söndag, jag sa fel.
idag vare rolig förmiddag, musik hela tiden med 8mi&ma vi är crazyy ;D ellepelle med :D
sen blev det lite trisligt.. sen efter skolan åkte jag, emma och offan hem till offan gjorde tomatmackor, sen muffins (som hennes brorsas kompis la flingsalt i lite senare, vilket vi inte upptäckte förens vi åt dom) och sen så gjorde vi middag, lax, potatis och creme fraiche ! MUMS. underbara är dom två förresten!
jag ska nog snart sova. eller inte.
jag får panik för konfan, och saknar något enormt tre personer.
och blir sur på en person. och blir irriterad på mig själv och någon slags tomhet som följer efter mig ständigt.

nej. hejdå.
KOMIGEN KOMMENTARER OCH LÄSARE MERAMERAMERAMERAMERA jag har ju börjat blogga igen nu :D:D:D
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0