juni juli augusti

hejhopp !
kul att typ nobody läser/kommenterar min blogg.
menmen, det är ju trotsallt sommarlov, då geekar kanske inte alla så mkt framför datan :D
jag mår som vanligt BRA och jag är GLAD och LYCKLIG, för det är en HÄRLIG sommar ! och jag vill inte att konfan ska ta slut.. men aja, det blir ju återsamlingsläger i oktober ;D
ikväll var jag fört på elsas & matildas dop klockan typ halv sex. (dom gick ner i vattnet och dopade sig helt med en kåpa på sig :D:DDD) sen var vi lite i församlinghemmet och sen vare mässa. efter det var det några som spelade fotboll och de andra badade. jag följde med å bada men badade inte själv - hade ingen bikini på mig, inte underdel iallafall och ingen handduk så jag pallade inte.. sen någon gång vid nio gick jag hem orkade inte pallra mig till tillbaka till församlingshemmet och sen hem igen så jag gick hem :D
nu senare har jag kollat på halva transformers som jag älskar. och nu kollar jag och kusinen på någon dålig krokodilfilm som precis tog slut.
ska väl sova sen.
NU SKA JAG GÅ!
pusssss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0