ju mer vi är tillsammans

HEJ VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKOR PÅ DENNA JORD ! 
det var ett tag sen minst sagt. (jag gillar btw min statistik, haha)
hur mår ni? 
jag mår toppen. kom hem från lägret igår och de två första dagarna var lite sega men SEN blev det väldigt kul och lärde känna många goa göteborgare. (ni får se de få bilder jag tog senare) 
idag är det midsommarafton och även magnus födelsedag - G R A T T I S ! 
nu är jag hos norells med flera gäster, vi har det bra. ska snart hugga in på jordgubbar och glass ! 
åh, det är så många jag saknar! tyvärr känns det inte riktigt som jag har sommarlov på riktigt, jag har fått så konstig start liksom.. menmen, det blir nog bra. 
nu är det två veckor kvar tills jag konfirmerar mig och sommarlovet börjar på riktigt, hare fint !

/ många kyssar
anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0